Baltazar äventyret...

Tjo på er!
 
Vi lyckades komma iväg till Baltazars upptäckar center här i stan. Det är ett ställe jag själv spendera större delen av skolloven på. Men under åren som gått har det skett stora förändringar och nu senast byggde dem dessutom ut, vilket gjort att det känns mer luftigt och inte så rörigt som när jag var där för några årsen med Wiirah.
 
Det jag var mest nervös när det kom till utflykten var faktiskt fikastunden. Då jag har problem med att svälja. Men det gick förvånadsvärt bra denna gång. På baltazar testa vi bland annat lastbilssimulator, köra bil, pyssla, lösa problem och även programmera robot (det gick sådär dock). Måste säga att denna typ av utflykt var mer lagom för min kropp och energi. Sen är jag jätte glad för att min extra lillasyster ville hänga med. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0