Hejdå lugnet...

Goddag!
 
Ännu en strålande dag på ön där solen skiner för fullt och det enda som hörs är fåglarna. Om en stund ska vi tyvärr bege oss hemåt mot stan igen. Men innan dess ska jag passa på att njuta en sista gång av lugnet så jag klarar att stå ut med störande grannar i 4 veckor till.
 
Jag känner mig fortfarande lite seg i huvudet och är så där trött precis som jag skulle kunna somna när som helst. Igår somna nästan sittades på berget i trädgården för ögonen gick i kors på mig. Förhoppningsvis är det något som hinner klinga av innan Lördags utflykt. kanske är det Sjöluften som är lite av en John Blund här ute på ön. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0