Kommit igång med målandet igen...

Hej!
 
Jag lyckades slutföra min uppgift igår med att duscha håret och därefter tog det inte lång tid innan jag somna. Då jag hade ganska svåra nervsmärtor igår valde jag att ta morfinliknande. Så jag var rätt matt och vimsig resten av kvällen sen. Men det gjorde inte så mycket, hellre det än att gråta av smärta som jag gjorde igår morse när jag vakna.
 
Jag har även kommit igång med att färglägga i målarböckerna igen. Vilket var ett par veckor sen sist nu när det vart mycket annat som behövs fixas här hemma. Det är alltid lika roligt att komma igång med att pyssla igen när man haft ett uppehåll. Planen idag är att bara ta allt som det kommer och så klart måla en stund innan det är dags att sova. kramiz<3
 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Miss Jennifer

Åh vad kul att måla :D

Svar: Ja, det är en av mina favorit sysslor att göra på kvällarna. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2018-04-12 @ 22:10:44
URL: http://missjennifer.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0