Ny vecka med nya möjligheter...

Goddag!
 
Då var vi inne i en ny vecka och det känns fantastiskt även om jag igår fick dem förbannande blödningarna igen. Men det ska inte stoppa mig från att ta med Tösen på utflykter denna veckan. Sen är det ett stort plus för mig att få komma hemifrån lite. Därför blir det en lugn dag i sängen idag så jag kan ladda batterierna inför veckans första utflykt imorgon. kramiz<3
 
Måndag:
♥Vilodag
 
Tisdag:
Badhus för varmbad
 
Onsdag:
♥Vilodag♥
♥Tens-apparaten igång♥
 
Torsdag:
♥ Eventuellt Baltazar med Tösen♥
 
Fredag:
Vilodag
Myskvälll
 
Lördag:
♥Duscha håret♥
Packa min handväska
Planera kommande vecka
 
Söndag:
Fylla på dosettlådan
Lämna hem och fira Elwiirah
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0