♥Veckans Hiss & Diss♥

Tjo på er!
 
Ännu en vecka börjar lida mot sitt slut och nu är vi dessutom inne i april. Denna veckan har gått bra trots skakningar och smärtor i mitten av veckan. Jag har även lyckats ta mig ut i solen ett par gånger vilket också vart otroligt skönt. Det börjar bli lättare att komma ut nu när snön försvinner och värmen börjar komma. Nu dröjer det inte länge innan min solstol kommer fram så jag kan vila utomhus. Kramiz<3
 
 
 
 
 Veckans Hiss: Jag hann ringa alla viktiga vårdsamtal och det bästa av allt att Wiirah kom.
 
 
 
Veckans Diss: Allt strul med vårdcentralen som gör mig så förbannad just nu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0