Sammanfattning av min sommarlista...

Hej underbara ni!
 
Innan jag flytta ut hit till ön för semster i Juli skrev jag en lista på vad jag ville försöka hitta på i sommar och jag kan säga att listan blev längre ju mer av sommaren som gick. Jag fick mig även ett par överaskningar som jag verkligen inte hade förväntat mig få uppleva i år. Men jag är otroligt tacksam att jag trots värmen som fick min kropp ur balans lyckades slutföra en del av sakerna på kvällarna när det var svalare ute. kramiz<3
 
 
Punkter jag ville göra i sommaren:
 
Få bada på en vacker strand. 
Få kvällsbada ute.
Duscha i uteduschen.
Åka till slottet och Naturum för att fota.
Åka till fiskehamnen för att käka lakritsglass.
Färglägga en tavla.
Åka båt.
Släktträff (båda sidor)
Släktbesök i Västerås.
Lyssna på live-musik/trubadur.  
Sova i en skön hotellsäng.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0