Smärtpåverkad delux....

Goddag!
 
Mår fortfarande inget vidare i kroppen och mensvärken får mig nästan att tuppa av emellanåt. Jag försöker hålla det i schack med hjälp av starka smärtstillande och mycket vila. Det går dock sådär med att få ner smärtorna tillräckligt för att jag ska kunna vara uppe längre stunder. Men bara till att kämpa på ett par dygn till innan det troligen vänder till det bättre igen.
 
Jag har även en resa till ön som väntar idag, men jag tror inte resan i sig lär vara något problem utan snarare att gå i affären och handla innan. Hade det inte vart för det är så pass mycket hudvårdsgrejer som jag behöver nu så hade jag nog helst hoppat över att följa med och handla. Mamma har lovat att vi ska försöka plocka mina saker först så att jag därefter kan gå och sätta mig på en bänk medans dem handlar resten av varorna. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Annica

❤️

Svar: Tack för all din värme<3<3
♥JèÑnIèY♥

2018-08-15 @ 10:28:24
URL: http://www.annicaslivvidhavet.blogg.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0