♥Veckans Hiss & Diss♥ V.32

Hej!
 
Då börjar ännu en vecka lida mot sitt slut och jag måste säga att denna veckan har gått relativt bra. Jag har bland annat fått en del saker gjort här hemma trots magsmärtor och illamående. Vilket känns rätt skönt för det är lite av ett kaos när jag flyttar hem från semestern. I övrigt har jag mest tagit dagarna som de kommer allt för att kroppen skulle få tid att återhämta sig. Nu laddar man inför en ny vecka med nya utmaningar. kramiz<3
 
 
  
 
Tummen Upp: Vi hann och äta vår eventuellt 
sista lakritsglass i fiskehamnen för i år. Sen hann
jag även måla klart min tavla!
 
 
Tummen Ner: Aptiten har i perioder vart riktigt kass denna veckan
pga smärtor och illamående. Något som kommer i vågor just nu och
troligen en biverkning av p-pillerna.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0