♥Veckans Hiss & Diss♥ V.33

Tjo på er!
 
 Denna veckan har verkligen vart en utmaning på gott och ont. Men jag har också skapat nya minnen jag kommer se tillbaka på när det är grått och trist ute. Det har vart en härlig vecka med Wiirah och jag har fått må relativt okej i kroppen för en gång skull bortsett från magen då. Jag är taggad på en ny vecka och mer om vad jag ska göra i veckan som kommer tänkte jag berätta imorgon. Det blir en speciell vecka på ett helt annat sätt än denna. kramiz<3
 
 
 
  
 
Tummen Upp: ME träffen i Onsdags som betydde otroligt mycket
för mig även om jag mest satt tyst och lyssna på de andra.
 
 
Tummen Ner: Min mage har vart katastrof! Vilket gjort att jag haft
svårt att behålla maten jag försökt få i mig.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0