♥Veckans Hiss & Diss♥ V.34

Goddag!
 
Vilken märklig vecka det vart för mig. Jag hade verkligen inte räknat med att kroppen skulle strejka såhär mycket som den gjort. Men jag har ju iallafall hunnit slutföra alla viktiga punkter jag skrev i början av veckan. Så jag är stolt över mig själv. Dock orka jag inte göra klart städprojektet, men det får jag ta längre fram när kroppen återhämtat sig efter mensen. kramiz<3
 
 
 
Tummen Upp:  I måndags lyckades en aborist få ner
min brorskatt som hade suttit fast i en hög tall ett par dygn, då det inte var 
lätt att hitta någon hjälte under helgen. Men kan säga att det skar i hjärtat på en att veta
att hon skulle behöva sitta där uppe till en vardag.
Tack och lov mår katten bra idag!
 
 
Tummen Ner: Nervsmästorna har vart ritkigt intensiva sista dagarna och busvädret ute gör det knappast lättare. Så får hoppas kroppen vänjer sig lite vid de svalre tempraturerna snart.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0