Veckans planer känns okej....

Goddag!
 
Den nya veckan är här och det känns faktiskt helt okej denna gång. Mina planer för veckan är främst att vila mig, men också försöka träffa en kompis som jag inte sett på ett tag. Jag vet även att mensen är på gång nu så jag vågar inte planera in allt för mycket utanför hemmet ifall den kommer lika plötsligt som sist. kramiz<3
 
Andra saker som jag vill få gjort i veckan:
 
* Duscha håret
 
* Beställa en ny jacka
 
* Ringa ett vårdsamtal
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jennifer

Jag behöver med en ny jacka, vet nog vilken jag vill ha :)

Svar: Så skönt och veta vad man vill ha. Jag beställde min 5:e Craft-jacka igår av samma modell jag haft de senaste 7 åren Den sitter perfekt på mig och är bra till de flesta årstiderna. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2018-08-21 @ 00:19:06
URL: http://missjennifer.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0