En lugn dag står på schemat...

Goddag!
 
Inatt har dem där märkliga drömmarna börjat komma igen och det är ännu ett tecken på att mensen är på ingång inom närmsta veckan. På ett sätt är det skönt att det kommer i små steg såhär innan så jag verkligen hinner förbereda mig denna omgång.
 
Idag är planen att bara ta det lugn hemma och eventuellt försöka se någon film om jag hittar någon rolig. Jag skulle även behöva inhalera och köra med andningstränaren för att få upp slem idag. Så det får jag nog börja med innan jag återigen bäddar ner mig i sängen. kramiz<3
 
Stort tack för alla fina kommentarer! Ni är så otroligt fina där ute<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0