Tar mig an dagens uppdrag...

Hej på er!
 

Jag känner mig verkligen inte på topp efter den långa natten med svåra nervsmärtor men jag måste  försöka hämta ut ett viktigt paket innan det blir allt för mörkt ute. Därefter blir det bara en lugn dag i sängläge och bara låta kroppen få vila sig inför mensen som borde komma när som helst nu.

 

Den stora utmaningen för dagen blir nog att hålla tårarna borta precis som igår. Kan säga att det är riktigt svårt att inte fälla tårar just nu när jag har svåra smärtor och känner mig helt vilse inombords. Jag hoppas bara på att det vänder till det bättre snart och att jag därmed kan finner lite ny styrka. Kramiz<3

 

 Ibland känner jag mig ensam fast jag vet att jag inte är det...

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Nilla

Styrkekramar ❤

Svar: Tack underbara du, dem kramarna behövdes. massa kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2018-12-20 @ 19:10:55
URL: http://mittlivmedme.blogg.se
Hanna

Massa kramar till dig. ❤️❤️

Svar: Tack fina du! Kramiz <3
♥JèÑnIèY♥

2018-12-20 @ 21:38:43
URL: http://hannastruelife.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0