Uppdatering om näringsdrycker del 6...

Tjo på er!

 

Min aptit är fortfarande lite svajig även om jag tycker jag får i mig och behåller mer fast föda än på länge. Jag har oftast orka sitta med vid middagen senaste tiden. Vikten däremot står still och i perioder lite lägre än den borde. Men det är inget jag oroar mig över speciellt mycket då jag vet att jag kommer gå upp de igen så fort kroppen mår lite bättre igen.

 

Dietisten tyckte jag skulle gå från 2 till 3 näringsdrycker om dagen. Jag har inte lyckats få in den tredje helt i rutinen än. Men jag har tänkt börja ställa alarm på när dem alla ska tas för att få en mer rutin på det och inte glömma bort de i all röra i huvudet. 

 

Jag har dessutom gått från Fortimel till Resource näringsdrycker. Detta bytet skedde i samband med att Fortimel Energy skall utgå ur sortimentet. Ett byte som smakmässigt är underbart! Dem nya näringsdryckerna har inte en eftersmak av blod. Dock har jag svårt för de nya sugröret och kartongerna de kommer i för dem är inte stabila utan flaskorna faller ur så fort man lyfter upp dem. kramiz<3

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Hanna

Åh, jag är också lite trött på den eftersmaken.. Men jag har ju även diabetes och mina är andra märken därför tror jag..

Och jag ställer också larm på ALLTING. 🤔🙄 But what to do.. ❤️❤️

Svar: Aa den eftersmaken är vidrig:( Okej, ja jag har provat så många olika med åren men dem jag har nu är nog dem som har minst äcklig eftersmak konstigt nog. Jag med, är så glömsk av mig:( kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2018-12-21 @ 22:37:27
URL: http://hannastruelife.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0