Vår sista Far och Dotter kväll i år....

Hej!
 

Under tisdagen fick pappa den lysande idé om att vi skulle gå på Ishockey i ishallen här i stan och mycket riktigt kom vi iväg redan näskommande dag dvs onsdags kväll. Bara jag och pappa! Vi hade det super mysigt. Detta blir ju den sista far och dotter dagen innan han åker på jobb i kina och förmodligen den sista för i år. 

 

Kan säga att jag njöt enormt mycket då jag har saknat att få se live Ishockey sen jag blev sjuk. Innan jag insjukna i ME och Fibro var jag och pappa där nästan varje hemmamatch. Så denna magiska kväll väckte många fina minnen till liv. Jag var visserligen jätte trött och smärtpåverkad när vi kom hem och har inte återhämtat mig helt än. Men det var värt det! Denna upplevelsen och känsla ger mig sådan lycka inombord. kramiz<3

 

Att detta inlägg kommer upp så pass sent

är för min telefonen med bilder gav upp.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Nilla

Så mysigt att passa på och göra något ihop. Kram

Svar: Ja, jag älskar dessa dagar när han tar sig tid att hitta på något med mig som han vet betyder mkt för mig. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2018-12-01 @ 16:50:33
URL: http://mittlivmedme.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0