♥Veckans Hiss & Diss♥ V.51

Tjo på er!
 
Denna veckan börja relativt bra med att jag orka ta mig iväg och införskaffa det sista från apoteket innan Jul och nyår. Så nu kan jag andas ut ett tag när det gäller medicinerna iallafall. Vi har även börjat förbereda inför vår lilla familjmysdag på Julafton.
 
Andra halvan av veckan har däremot vart riktigt kämpig att ta sig igenom och framförallt de dagarna när nervsmärtorna har vart som värst. Men nu försöker jag ladda inför en ny vecka med familjemys och kasnke även barnbesök om jag har tur. kramiz<3
 
 
 
 
Veckans Hiss: Det snö rejält en dag och jag kunde
ta mig en sväng i trädgården för att njuta och känna
snöflingorna mot min kind.
 
 
 
Veckans Diss: Fick hämta ett paket i en annan del av stan
och fick leta efter de själv bland alla paket i affären då ägaren inte hade lust
hjälpa mig. Så aldrig mer att jag vill hämta paket där!
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0