Vilodag efter en lång natt....

Tjo underbara ni!
 
Idag skiner solen vackert utanför fönstret och själv ligger man inne på soffan och har skakningar. Jag har vid flera tillfällen vakna inatt av att jag är så stel att jag inte riktigt klarar vända mig om själv. Detta har i sin tur gjort att jag fått ligga kvar på samma sida vilket inte är så bra för min kropp och ännu sämre för min viktiga sömn.
 
Så denna dag kommer inte bli som det var tänkt från början utan jag får istället ta och se en mysig film med lite god choklad får min adventskalender. Sen funderar jag på om jag ska försöka köra TENS en stund om jag är feberfri det vill säga. kramiz<3
 
Stort tack till alla fina kommentarer på gårdagens inlägg.
Ni är så otroligt fina!
 . 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0