Ändrad bloggtid...

Hej på er!
 
Jag har senaste tiden funderat en hel del kring min bloggtid på dagen. Jag brukar vilja få upp inläggen innan 15:00 men senaste tiden har jag blivit såpass mycket sämre i mina sjukdomar att den tidspressen gör att jag får ångest och plågar mig för att hålla mig vaken. Det funkar helt enkelt inte att jag har den tidspressen just nu. Därför kommer jag från och med imorgon bloggar när kroppen tillåter på dagen. Vilket kommer ta ett tag att vänja sig vid tror jag. Kramiz<3
 
Förerdrar ni att inläggen kommer upp oregelbundet på dygnet eller runt samma tid varje dag? Berätta gärna!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Nilla

Jag tycker att du kan blogga när du orkar och strunta i att passa tider. Kram

Svar: Tack, ja jag ska prova det nu ett tag och se hur det går. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2018-02-01 @ 20:29:43
URL: http://mittlivmedme.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0