Förkylningen börjar bryta ut...

Tjo!
 
Jag har så fruktansvärt ont i kroppen idag och jag känner mig helt slut samdigt som slembildningen är enorm. Det är troligen den envisa förkylning som är på ingång nu när pappa vart sjuk. Jag har ju klarat mig från förkylningar sen april förra året, så det är inte konstigt om det nu även bryter ut på mig.
 
Jag har ju hållt mig isolerad senaste året vilket gett resultat (minskad antal infektioner), men det har vart långtråkigt i perioder att bara hålla sig hemma. Då natten tills idag var lång med svåra nervsmärtor blev det inte som planerat imorse utan allt jag skulle få gjort får jag försöka ta imorgon. Nu blir det att bara vila och försöka få i mig näring. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0