Fredag redan?!

Tjo!
 
Idag känner jag mig riktigt stel i kroppen, så inatt har jag nog krampat lite men i övrigt sovit rätt bra. Nu sitter jag och försöker få i mig "frukost" innan jag återigen ska vila en stund. Det blir tyvärr inte mycket vaken tid i denna tuffa period, men innan vilan blir det nog att träffa min brorson lite för att få en gnutta ljusglimt.
 
Igår kom föresten min lillebror till undersättning när jag stod utan godis. Jag måste ju ta minst en godis efter varje näringsdryck för att bli av med den vidriga efterssmaken som får mig illameånde. Nu blev det godis så hela familjen klarar sig ett bra tag framöver. Tack älskade bror för du rädda mig! kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Anna-Maria

Så snällt av brorsan att komma med godis! :) Det kan ju rädda vilken fredag som helst! Hoppas du får en bra eftermiddag och kväll!

Svar: Hehe, visst är det så fredag lördag då måste man ha något gott till tv. Hoppas du har fin kväll nu. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2018-02-02 @ 15:38:55
URL: http://www.amoll.net


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0