Ont som tusan!

Hej!
 
Fy idag har jag så galet ont i bröstkorgen att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Tack och lov har jag sovit ganska bra inatt så det var nog bra att vi åkte hem från syrran redan igår kväll även om det kändes lite tungt att lämna henne. Jag älskar att vara med min kära stora syster för vi har så galet kul tillsammans. Men jag får försöka åka ner till henne igen när jag mår bättre i kroppen.
 
Min enda plan idag är att vila så mycket som det bara går för tanken är att försöka hitta på något roligt imorgon med TT som följde med hem. Nu blir det att ta smärtstillande och försöka slappna tills det är dags för mat. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0