Veckan lär bli bli en utmaning...

Goddag!
 
Idag blir en ganska lugn dag för mig. Det enda jag måste göra är att packa inför resa till syrran imorgon. Jag ska vara bara vara hos henne 1-2 nätter beroende på mitt mående, men det är ändå en del som måste packas med när man är sjuk (mediciner, hjälpmedel). Dessutom behöver jag nog gå igenom mina tre lådor där allt från mediciner till plåster ligger. Så jag vet vad som behöver beställas denna månaden.
 
Resten av dagen lär jag försöka spara så mycket energi som möjligt. Allt för att kroppen ska palla med det kommande dagarna som lär bli en utmaning. Det är lika bra att sätta igång så man kan få bädda ner sig för middags vilan snart. kramiz<3
 
Mitt egna apotek här hemma:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
m

Skönt att komma iväg lite :)

Svar: Ja det ska bli skönt att få lämna lägenheten lite. Jag ser framemot att få umgås med 6st av mina syskonbarn även om det kostar energi:) kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2018-02-06 @ 08:27:46
URL: http://missjennifer.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0