Dags att ta tag i mitt rum...

Tjo!
 
Idag ska jag och mamma försöka påbörja städningen av mitt rum. Allt i rummet ska rensas ut och sorteras. Då jag bara orka hålla på max en timme då och då, så lär detta projekt ta ett par veckor att färdigställa skulle jag tro. Men detta är något som behöver fixas för det ser ut som kaos i mitt sovrum.
 
 Jag spenderar ju 99% av timmarna i sovrummet och då vill man ju försöka få det lite mysigare. Därför hoppas jag att det blir bättre när städningen är klar så jag kan få ett inre lugn och framförallt slipper oroa mig för de överfyllda hyllorna ska rasa ihop. kramiz<3
 
Enda jag är nöjd över i mitt rum just nu är taklampan...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0