Lågt järnvärde ställer till det...

Hej!
 
Idag vakna jag upp med kraftiga smärtor och yrsel. Men redan igår kväll kom förklaringen till varför jag blött näsblod senaste dagarna samt även varför jag känt mig så slö/svag. När även mensen kom igår förstod jag ganska snabbt att det måste vara mitt låga järnvärde som fått mig såpass utslagen och borta .
 
Jag får ju ganska stora besvär så fort mensvärken är på höger sida. Då kommer illamående, smärtor som gör det omöjligt att stå upp, yrsel, anfåddhet. Dock var det länge sen jag blödde näsblod innan så det är lite trist att de börjat komma tillbaka igen.
 
Jag hoppas innerligt att järntabletterna hjälper nu och nästa gång jag får på högersida ska jag be dem kolla järnvärde. Det känns riktigt surt att kroppen reagerar såhär stark på mensen. Det tar enormt på min energi som jag behöver till andra saker. Men finns inte så mkt att göra åt mensen just nu. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Nilla

❤❤❤

2018-01-31 @ 13:20:42
URL: http://mittlivmedme.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0