Städningen tog på kroppen...

Hej!
 
Städningen igår gick relativt smidigt men det tog nått enormt på krafterna mot slutet. Då kom mina typiska Krasch symtomen skakningar, feberkänsla och vimsighet. Det blev lite mycket kan jag känna nu i efterhand samtigt som det var skönt att äntligen få det gjort. Tanken är ju att jag ska få plats med ytterligare en medicinlåda här i rummet så totalt kommer jag ha 3 st att hålla reda på sen. 
 
Planen idag är att bara ta det lugn och försöka sova mycket. Allt för att kroppen ska återhämta sig litegrann för i helgen lär det behövas en del energi. Senare ikväll blir det revymys framför tv med mamma. Det är lite av en tradition för oss att se revyer tillsammans, så den bryter vi sällan. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0