Tomt utan barn...

Hej!
 
Hemresan gick jätte bra även om det var lite tajt mellan byterna. Så fort jag kom hem kändes det genaste jätte tomt att inte ha barn omkring sig. Det kommer nog ta ett par dagar att vänja sig vid den här tysnaden. Min vistelse hos syrran var underbar och välbehövlig, hade det inte vart för jag ska till ön i helgen så hade jag nog kunnat stanna ytterligare ett par dagar.
 
Natten tills idag i min egna säng var till en början rätt jobbig då jag fick brännande känsla på flera ställen i kroppen. Tack och lov avtog dem efter ett par timmar att jag till slut lyckades somna. så jag har fått ladda batterierna lite inför att orka duscha håret.
 
Fick denna av Ezaiaz i Onsdags:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jennifer

Så söt tekning :D

Svar: Visst är den😊 Det sötaste är att de klistermärkna fick han av mig i julas😂❤
♥JèÑnIèY♥

2018-01-13 @ 13:28:21
URL: http://missjennifer.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0