5 saker ni kanske inte vet om mig...

Hej på er!
 
Eftersom jag tänk spendera all min lilla energi till att vara med pojken idag. Därför får det bli ett lite roligare inlägg här på bloggen då jag förmodligen lär vara rätt sliten efter dagen. Så här kommer återigen 5 saker få vet om mig som jag lyckats samla ihop. Hoppas ni får en fin dag nu! kramiz<3
 
 
♥ Kan få näsblod helt plötsligt och oftast i eller efter jag duschat.
 
♥ Innan jag blev sjuk spela jag handboll.
 
 ♥ Spelar gärna WOW (World of warcraft) när kroppen tillåter.
  
♥ Inget stort fan av pizza utan äter helst en grekisk sallad när vi äter ute.
 
♥ Älskar körsbär både som de är och i hemmagjord saft.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0