En dag till att släppa ut känslor...

Tjo!
 
Idag känner jag bara en tomhet och ilska inombords och vill inget annat än att fly. Jag orkar liksom inte mer just nu! Allt bakslag har fått mig urbalans helt och jag kan inte längre kontrollera mig själv. Så min frustration och ilska har börjat ta över.
 
Så idag ska jag ta denna dag till bara släppa ut allt och gråta om de så behövs för att sen kunna fortsätta kämpa utan att bubbla inombords. Jag hoppas detta ska ge mig glädjen tillbaka och peppa mig framåt igen! kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Nilla

Jag hoppas du snart kan må bättre. Det är nyttigt att släppa ut sina känslor och gråta. Kram <3

Svar: hoppas:) Ja, verkligen! Lättnaden som blir efter man släppt ut känslor är så skön. Känns bättre idag även om kroppen fortfarande strejkar. Så är jag mer peppad igen. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2018-07-23 @ 16:22:44
URL: http://blankatorpet.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0