En vecka full av planering inför ön...

Goddag!
 
Då var en ny vecka här och denna kommer bli en utmaning på många plan. Nu är det ca en vecka kvar innan jag flyttar ut till landet ett par veckor och det är en del som behöver fixas innan. Jag behöver bl.a. börja räkna ut och packa näringsdrycker och mediciner så jag ska klara mig där ute.
 
Det är ju lite av ett projekt att vara "bortrest" så länge, men det brukar lösa sig. Jag är super taggad på att få vara där ute och bara vila upp mig från allt. Hoppas även kunna slappna av utan att få sådan ångest över att jag tvingas strycka planerade saker. Det är de värsta jag vet att behöva göra. kramiz<3
 
Längtar! 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0