Jag är vilse utan dig....

Fina du!
 
Idag är en dag då saknaden gör sig extremt tydligt. Önska inget annat än att få rådfråga dig min älskade förebild om alla funderingar jag har just nu. I höst har det går 9 år sen du blev en Ängel. Men en vacker dag ses vi igen och då ska jag hålla om dig och aldrig mer släppa taget! Du är min andra halva och jag älskar det. Du är min Gud Morfar! Jag älskar dig så oerhört mycket! kramiz<3
 
 
All i know is I'm lost without you. I'm not gonna lie I need you by my side,
Don't know what I'd do? I'm lost without you.
I keep trying to find my way but alli know is I'm lost without you.
How my going to be strong without you.
 
How my day ever gonna be okay.
I'm so lonely all the time.
Everwhere i go I get so confused.
You're the only ting that's on my mind.
 
I miss you my Angel Gandalf!
 
 
//Delar av
"Lost without you" - Delta goodrem
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Annica

❤️😢

Svar: ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️
♥JèÑnIèY♥

2018-07-11 @ 09:46:02
URL: http://annicaslivvidhavet.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0