Tillbaka i stan...

Hej!
 
Vad konstigt det känns att vara tillbka i stan efter vart på ön i 2½ vecka i sträck. Jag har verkligen inte lämnat ön något, så de enda gångerna jag vart bland folk är när vi vart vid slottet eller i fiskehamnen för att äta glass. Man kan säga att jag har glömt bort hur det är att vara bland såhär mycket folk och framförallt det här med att ha grannar vägg i vägg som stör.
 
Jag har dock sovit djupare och bättre inatt än vad jag gjort på ön dels pga att det vart svalt i rummet och mörkt tackvare rullgardinen. Så det finns både för och nackdelar med båda ställerna. Men jag ska ju bara vara här i stan ett par få dagar sen åker jag tillbaka till ön en vecka till. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jennifer

Borta bra men hemma bäst ;)

Svar: Det svåra är att jag ser båda ställena som mitt hem;) kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2018-07-30 @ 17:01:38
URL: http://missjennifer.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0