Uppdatering om min sommarlista...

Hej underbara ni!
 
Innan jag flytta ut hit till ön för semster så skrev jag en lista vad jag ville försöka hitta på i sommar och jag kan säga att den listan har blivit längre sen jag skrev den. Då jag fått ett par överaskningar som jag verkligen inte hade förväntat mig få uppleva i år. Men otroligt glad över fått gjort det! Detta lär bli en av de bättre sommarna jag upplevt sen jag blev sjuk. kramiz<3
 
 
Punkter jag vill hinna göra under sommaren:
 
Få bada på en vacker strand. 
Få kvällsbada ute.
Duscha i uteduschen.
Åka till slottet och Naturum för att fota.
Åka till fiskehamnen för att käka glass.
Färglägga en tavla.
Åka båt.
Släktträff (båda sidor)
♥ Släktbesök i Västerås.
Lyssna på live-musik
Läsa ut minst en bok.
Sova i en skön hotellsäng.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0