♥Veckans Hiss & Diss♥ V.30

Tjo på er!
 
Då börjar ännu en vecka lida mot sitt slut och denna veckan har vart riktigt tuff. Min kropp har inte velat samarbeta alls i värmen och smärtorna har vart väldigt intensiva vilket gjort mig frustrerad och ledsen i omgångar. Men jag har lyckats ta mig igenom dagarna efter mycket strul. Jag är nu taggad på den kommande vecka även om den är en smula oroväckande då pappa är dunderförkyld vilket hotar vår Västerås resa just nu. Vi får hålla våra tummar och tår för att han tillfrisknar snarast! kramiz<3
 
 
  
 
Tummen upp: Läcköslott besöket i Måndags och svalkande
dusch stunderna på kvällarna utomhus.
 
 
 
Tummen Ner:  Nervositeten över att vår Västeråsresa
nästa vecka kanske inte blir av pga pappas förkylning.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0