Det är min födelsedag!

Tjo på er!
 
Det är ingen vanlig dag för det är min 26-årsdag. Jag mår visserligen inte så jätte bra i kroppen just nu. Men jag ska verkligen försöka göra denna dag till en fin födelsedag trots att kroppen bråkar. Mitt firande kommer inte bli speciellt stort idag utan det är bara de närmsta i släkten som kommer över på lite fika.
 
Ikväll blir det nog TENS-apparat och filmmys för min del. Då jag lär behöva vila så mycket som det bara går efter firandet. Nu ska jag göra mig redo innan gästerna kommer. Jag är så taggad! kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Nilla

Grattis, hoppas du får en finfin dag. Kram

Svar: Tack så jättemycket:) Min dag har vart otroligt härlig även om kroppen bråkat en hel del. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2018-06-30 @ 13:55:51
URL: http://mittlivmedme.blogg.se
Sophia

Grattis! Hoppas att du hade en bra dag😊💕

Svar: Tack underbara du! Min dag kunde inte blivit bättre. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2018-06-30 @ 21:35:21
URL: http://www.soophiiiaa.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0