Min dag igår var helt underbar...

Goddag!
 
Vilken magisk dag jag hade igår med släkten på mammas sida. Det var länge sen jag kände en sådan värme och lycka inombords. Det mest fantastiska var att många av dem hade jag inte träffat på typ 17 år men det märktes inte av att det var så länge sen. Och trots allt folk kunde jag finna ett inre lugn av all grönska och fågelkvitter som fanns där.
 
Alla barn som kommit under dessa år lekte med varann. Till och med de blyga barnen fann kompisar att leka och skoja med. Jag log stort när jag såg hur alla bara fann varandra och hade roligt. Denna dag kommer jag se tillbaka på många gånger även om jag idag mår rätt kasst i kroppen och förmodligen lär göra det ett par dagar. kramiz<3
 
Här kommer lite vackra bilder som togs under firandet:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Miss Jennifer

Ser underbart ut :D

Svar: <3<3<3
♥JèÑnIèY♥

2018-06-05 @ 12:53:39
URL: http://missjennifer.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0