♥Veckans Hiss & Diss♥

Hej!
 
Då är ännu en vecka snart avklarad och denna har rullat på ganska bra trots febern. Jag har visserligen inte fått något gjort. Men än så länge är alla måste-punkter inte speciellt viktiga på listan utan kan väntas med tills jag har lite mer ork. Så nu tar jag dagarna som de kommer och hoppas på att vara lite starkare i kroppen! kramiz<3
 
 
  
 
Veckans Hiss: Njutit av naturen på ön ch kunnat slappna av utan den extrema ångesten.
 
 
Veckans diss:  All huvudvärk pga den nya medicinen som fått mig tappa humöret till och från.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Miss Jennifer

Skönt att ha kunnat slappna av <3

Svar: Aa, riktigt behövligt emellanåt. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2018-06-18 @ 10:21:15
URL: http://missjennifer.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0