5 saker ni kanske inte vet om mig...

Hej på er!
 
Eftersom jag ska iväg på kompisträff idag och mest troligen lär vara galet trött när jag kommer hem. Tänkte jag att det får bli ett lite roligare inlägg här på bloggen. Jag har ju återigen lyckats få ihop fem stycken saker få vet om mig. kramiz<3
 
♥ På min höger handled sitter det nästan alltid ett chakra-armband. Den enda gången jag tar av de är när jag ska duscha eller bada. Allt för att skydda det från att gå sönder.
 
♥ Är extremt noga med att säga godnatt och kramas innan jag ska sova. Detta gäller även innan min middagsvila.
 
♥ I tonåren fick jag en kraftig låsning i ena knät som gjorde att jag inte kunde böja benet. Fick därför gå hos en sjukgymnast i flera veckor för att öva och mjuka upp igen för att återfå full rörlighet.
 
♥ Älskar att lyssna på Podcast medans jag vilar middag.
 
♥ Bryter oftast ihop i tårar på nätterna när alla sover eller så går jag undan när tårarna är påväg.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Nilla

😍

2018-03-10 @ 15:09:16
URL: http://mittlivmedme.blogg.se
Becka Lindhe

Poddar är en perfekt avslappning när man ska komma till ro för att vila/sova! :)

Svar: Aa och det finns så otroligt mycket att välja! Jag älskar att lyssna på roliga poddar, vilket också ger en daglig dos av skratt. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-01-10 @ 14:09:19
URL: http://beckalindhe.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0