Ändrade planer för denna Tisdag...

Tjo!
 
Jag ringa de andra två vårdsamtalen förut men även idag var kön full. Så jag får försöka ta mig upp ännu tidigare på morgonen imorgon även om kroppen lär reagera kraftigt på det och förstöra en heldag med illamående, extra matthet och smärtor.
 
Inatt har jag dessutom haft jätte svårt att komma till ro pga mina svåra nervsmärtor. Men jag lyckades tillslut få lite sömn innan grannarna börja föra oväsen. Tyvärr lär min dag blir ganska kort idag då jag har skakningar och kommer behöva vila för att orka följa med till köpcentret ikväll då jag har en del mediciner som nästan är slut här hemma. kramiz<3
 
Såhär ser det ut när jag går igenom medicin/hjälpmedel lådorna:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0