En magisk natt på många sätt...

Hej på er!
 
Inatt sten somna jag otroligt bra för en gång skull och sen vakna jag inte fören runt 8 tiden imorse. Vilket var behövligt för att min kropp skulle kunna få sin vila. Jag känner mig något piggare och har inte alls lika ont i huvudet som igår. Så små framsteg sker det allt!
 
Jag blev dessutom faster till ännu en liten pojke inatt. En enorm lättnad att förlossningen äntligen är över. Nu ska brorsan med familj få återhämta sig i lugn och ro. kramiz<3
 
Känner mig både tacksam och glad just nu:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Nilla

Grattis ❤

Svar: Tack så mkt<3 kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2018-03-06 @ 16:14:09
URL: http://mittlivmedme.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0