Här blir det städdag...

Tjo!
 
Inatt fick jag iallafall min efterlängtade skönhetssömn eller vad man nu vill kalla det. Jag kände mig väldigt avslappnad i kroppen trots nervsmärtorna, vilket inte hänt på flera dagar nu när jag haft skakningar. Ett par dagar här hemma till sen bör jag vara på banan igen när det kommer till skakningarna. Äntligen!
 
Om en liten stund när jag fått i mig lite "frukost" ska jag och (mest) mamma börja gå igenom min brors gamla garderob här hemma som är fylld med massa grejer som vi eventuellt inte behöver ha kvar. Vore bra om vi fick lite plats över till att ha mensskydd och sånt i en av lådorna. Så man lätt kommer åt dem även när pappa sover efter sitt nattskift. Så lika bra att sätta igång! kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0