Ingen bra start på veckan...

Hej!
 
Jag har så galet ont i kroppen idag att tårarna rinner ner för kinden varje gång jag försöker röra mig. Jag behöver nog kolla min säng så det inte finns ojämnheter som kan skava in i huden. Jag är väldigt känslig när det kommer till ojämnheter i tex lakanet. Min wellpure-madrass är av någon anledning mindre än min basmadrass, vilket gör att lakanen är alldeles för stora.
 
Jag hade ju hoppats på att kunna pärla idag men med nackspärr på vänstersida och ryggvärk så får det nog bli en varm dusch nu och kanske vetekudde i viloläge sen. Pärla får det nog bli någon annan dag när jag inte har så fruktansvärt ont. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0