Kämpig dag med kroppen...

Goddag!
 
Jag känner mig helt slut i kroppen samtidigt som nervsmärtorna i benen ökar allt mer.  Men jag har fått sömn inatt även om den inte var lika bra som förra natten. Idag behöver jag hålla mig upp en stund för att få lite viktiga saker gjorda också. Har lite brev som jag och mamma behöver gå igenom och evetuellt planera in möten i kalender.
 
Jag försöker annars spara så mycket energi jag bara kan nu för att kunna gå ut med hunden när pappa åkt till jobbet. Vilket oftast brukar går bra om jag bara få vila en stund efteråt. När kroppen blir såhär matt blir jag väldigt påverkad, vilket märks på bl.a. balansen och andningen. Men trots allt strul med kroppen så njuter jag av att få ha både en katt och hund nära mig. Det motiverar mig att se en ljuspunkt med dagarna just nu. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0