Nu bär det av...

Tjo!
 
Idag är det äntligen dags för mig att åka tillbaka till ön ett par dagar. Det kommer bli otroligt härligt att få lite lugn och ro från störande grannar och kvartersvärdar. Jag hoppas även kunna komma ut i naturen små korta stunder varje dag för att rensa tankarna. Vädret tycks även bli väldigt fint hela veckan vilket är ett stort plus.
 
När jag väl kommer ut till huset blir det nog att jag försöker få i mig riktig föda. Något som vart en extrem utmaning senaste månaderna men jag gör tappra försök iallafall och det är bättre än inget. Sen blir det nog vila resten av dagen för mig då resan tar på krafterna. Kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0