Påskpysslar redan lite smått...

Tjo!
 
Min kväll igår blev rätt lyckad trots all värk som gjorde att jag inte fick någon middagsvila. På kvällarna håller jag just nu på att förbereda massa påskkort och sånt. Allt för att få iväg dem med posten i tid. Jag vet ju aldrig hur jag mår förrän jag vaknat upp på "morgonen". Så jag gillar att vara ute i god tid och planera väl.
 
Tanken idag är att hämta ut mitt efterlängtade paket med nya färgpennor. Sen blir det nog vila innan jag sätter igång att pyssla igen. Jag behöver verkligen få min vila idag för att när som helst nu eller imorgon kunna rycka in som djurvakt. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Annica

Vad fint!
Känner igen det där planerandet.
Kram

Svar: Tack så mkt:)
kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2018-03-05 @ 18:03:05
URL: http://www.annicaslivvidhavet.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0