Ringt vårdsamtal...

Goddag!
 
Jag har precis lyckats beställa en ny leverans av näringsdrycker. Jag hoppas det hinner komma innan påsk annars får jag försöka klara mig på de jag har kvar tills på tisdag. Blev ju lite dumt då jag glömde alla viktiga papper hemma när vi åkte ut till ön förra veckan. Men det löser sig nog även om min aptit är helt off och det är ett elände att ens försöka få i mig mat. Jag kämpar tapper på, vilket jag är stolt över!
 
Jag försökte även ringa Gyn angående mina täta blödningar och vårdcentralen men deras telefonkö var fulla så får ta det imorgon om jag lyckas ta mig upp då. I övrigt blir nog denna måndag väldigt lugn för jag har så j*vla ont pga nervsmärtorna som blir allt kraftigare. Kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0