Uppdatering om näringsdrycker del 2...

Tjo på er!
 
Jag har nu dryckit näringsdrycker sen i Julas. Men det var inte fören förra veckan jag fick det på recept och kunde börja ta det regelbundet varje dag. Nu den första tiden ska jag försöka få i mig 1-2 varje dag och än så länge tycks det gå rätt bra.
 
Jag får inte alls dem har dipparna av skakningar, svettningarna och illamående. Ska jag hålla mitt matintag/blodsocker på jämn nivå måste jag äta varannan timme och det har jag inte ork till. Så näringsdryckerna har hjälp mig hålla mig på en bra nivå så jag inte tappar onödig energi.
 
Sen har jag även lyckats få upp vikten som nu ligger på en jämn nivå och förhoppningsvis kommer den stiga allt eftersom. Men i nu läget är det viktigaste att jag håller den och inte tappar mer i vikt. Det sker små framsteg tack vare näringsdrycker så det var värt allt krigande med vården! kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0