♥Veckans Hiss & Diss♥

Goddag!
 
Denna veckan har vart en enorm utmaning när det kommer till kroppen och mitt tålamod. Men jag tog mig igenom den till slut. Nu är det bara några få timmar kvar innan en ny vecka är här och förhoppningsvis lär den bli betydligt mycket bättre och om inte så ska jag iallafall få komma till mitt paradis ett par dagar. Där ska jag ladda mitt urladdade energi förråd och njuta av naturen. kramiz<3
 
De pyttesmå pärlorna som var sjukt jobbiga att pärla med!
 
 
 Veckans Hiss: Besöken av mina 2 små brorsöner och att jag orkat pärla smycken till mormor trots att det var pilligt.
 
 
 
Veckans Diss: All mensvärk och nervsmärtor som plågat mig dag som natt denna veckan.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0