5 saker ni kanske inte vet om mig...

God förmiddag på er!
 
Idag reser jag hem från min älskade syster och jag har haft det fantastiskt här med all kärlek. Resorna brukar dock ta mycket på krafterna och framförallt i denna värme som det just nu är utomhus. Så idag får det bli ett kortare men roligare inlägg här på bloggen. kramiz<3
 
Kan stå och gå på bara stortån och detta är något jag kunnat sen jag var liten.
 
Jag sluta dricka välling väldigt sent som barn (var ca 8-9 år).
 
Jag lider av extrema svettingar så bär helst mörka T-shirtar.
 
♥  Jag får sällan fästingar eller myggbett sen några år tillbaka.
 
♥  Jag är en sån som gärna trycker flera gånger på ringklockan på dörren.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0