Där kom bakslaget...

Tjo!
 
Idag mår jag fruktansvärt dåligt i kroppen och jag hade verkligen inte förväntat mig det. Jag har förutom förkylningen nu även fått kraftiga menssmärtor som jag knappt kan hantera. Så det blev inte alls som det var tänkt idag eller denna veckan. Jag hade behövt komma iväg till stan för att införskaffa lite saker och sen boka tid för klippning. Men det får vänta tills jag blir bättre.
 
Om en stund ska jag bädda ner mig i sängen igen och sätta på en podcast eller nått. Hoppas kunna få lite sömn då natten var riktigt kämpig och lyckas jag inte slockna får det nog bli en härlig familjefilm tillsammans med mamma. Det får bli en riktig vilodag helt enkelt. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Nilla

❤❤❤

Svar: <3<3<3
♥JèÑnIèY♥

2018-05-02 @ 15:43:33
URL: http://mittlivmedme.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0