Guldigt paket...

Tjo på er
 
När jag kom hem igår la det ett guldigt paket på min skrivbord och nyfiken som jag är kunde jag inte låta bli att kolla på kortet vem det var ifrån. Det är från min älskade mamma som ville ge mig en för tidig födelsedags present. Allt för att få mig le ett slag mitt i denna tuffa period. Vilket är helt otroligt! 
 
Jag har dock valt att vänta med att öppna det ett par dagar till. Det får ligga synligt på skrivbordet som en liten morot till på Söndag. Sen vill jag gärna klura lite på vad det kan vara innan jag öppnar det. Jag är enormt tacksam att ha så fina människor runt mig som tar emot mig när jag faller och ler när jag skrattar. Mina superhjältar som håller mig vid liv! Tack för att ni finns vid min sida! kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0